مسيج سركارى سرى 14
نوشته شده توسط : سفيرى از كلمات

از خدا پول خواستم، بانك داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده

 

 

 

 

روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم ... لامپ 60 هم نبودی من اشتباه کردم

 

 

 

 

سبزترین سبزه ها تقدیم تو باد

.

.

.

.

سازمان پخش علوفه دامی

 

 

 

 

 

فرش دل من جوهری از عشق تو ریخت ،آمدم پاک کنم عشق تو را، بدتر شد....خلاصه گند زدی تو فرشه رفت

 

 

 

 

به همسرت نیکی کن. اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن. اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن. اگر پیدا نکردی تلاش کن. اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کن. بی عرضه بی خاصیت

 

 

 

 

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

 

 

 

دوست داری تغییر كنی ؟ خوشگل بشی ؟ عوض بشی ؟ مامان بشی ؟ اصلا یه چیز دیگه بشی ؟ پس با ما تماس بگیر . سازمان بازیافت زباله

 

 

 

 

سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

 

 

 

 

 

 

خیلی دوست دارم زود به زود ببینمت

اما حیف بلیط باغ وحش گرونه

 

 

 

 

 

 

این اس ام اس رو با احساس بخون

آتش زدی بر خرمنم.... وای خرمنم

وای خرمنم.. وای خرمنم.. وای خرمنم.. وای خرمنم..

وای خرمنم.. وای خرمنم.... وای خرمنم.......وای خرمنم...........

خوب بسه دیگه میدونم حیوونی

 

 

 

 

تازگیها توی شهرداری استخدام شدم!اگه دوست داری سر کوچه وایسا تا ببرمت

 

 

 

 

 

پشتتو نگاه کن ببین دم داری؟؟

.

.

نداری؟؟!!

.

.

پس خودتی..چون خر ما از کرگی دم نداشت

 

 

 

 

 

فصل چیدن پشم گوسفندان است . زود بخواب فردا اول صف باشی

 

 

 

 

 

و من خودم را با تو تعریف میکنم

.

.

واسه همینه که زندگیم به گه کشیده شده

 

 

 

 

 

 

 

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سرکار؟پایین رو بخون

.

.

.

.

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟بالا رو بخون

 

 

 

 

دوستت دارم نه به خاطر شهامتت

نه به خاطر حسادتت

نه به خاطر حماقتت

نه به خاطر جسارتت

فقط به خاطر وجود کثافتت

 

 

 

همیشه سعی کن مثل سنگ توالت آنقدر با مردم رو راست باشی تا مردم هر چی ته دلشونه برات خالی کنن

 




:: موضوعات مرتبط: sms سركارى , ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 17 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: